Kiedy zaczyna i kończy się doba wynajmu?
Zameldowanie odbywa się po godzinie 14:00.
Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00.
Jakie są godziny otwarcia Recepcji?
Recepcja otwarta jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Czy jest możliwość wczesnego zameldowania? Jaki jest koszt?
Wcześniejsze zameldowanie zależy od dostępności.
W przypadku potrzeby gwarancji wczesnego zameldowania
o jakiejkolwiek godzinie przed 14:00, wymagana jest rezerwacja
Apartamentu od dnia wcześniejszego według cennika za dobę.
Czy jest możliwość późnego wymeldowania? Jaki jest koszt?
Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. Przedłużenie doby zależy od dostępności.
W przypadku potrzeby pozostania w Apartamencie dłużej, prosimy o kontakt z Recepcją.
Czy mogę przechować bagaże po wymeldowaniu się z Apartamentu?
Tak, bagaże można pozostawić w specjalnie dedykowanym do tego miejscu. Prosimy o kontakt z Recepcją podczas pobytu.
Czy cena jest za całe mieszkanie czy od osoby?
Cena na stronie jest ceną za Apartament oraz za ilość gości oznaczoną na stronie jako „odpowiedni dla”. Wszelkie informacji odnośnie ilości osób w każdym mieszkaniu dostępne są na stronie internetowej w opisach Apartamentów.
Czy mogę zamówić dodatkowe łóżko? Jaka jest cena?
Dodatkowe łóżko kosztuje 120 zł za dobę i jest dostępne na życzenie. Prosimy o kontakt celem sprawdzenia, czy wstawienie dodatkowego łóżka jest możliwe. Zależy to bowiem od wielkości i rozkładu danego Apartamentu.
Czy można zarezerwować łóżeczko oraz krzesełko dziecięce?
Oczywiście, możemy dla Państwa bezpłatnie udostępnić łóżeczko oraz krzesełko dziecięce. Bezpłatne łóżeczko obowiązuje dzieci do trzeciego roku życia.
Wszystkie dzieci do lat 7 – pobyt bezpłatny, jeżeli śpią na obecnych łóżkach.
Gdzie mogę zaparkować samochód?
Venetian House Aparthotel jest zlokalizowany bezpośrednio na Rynku Głównym do którego samochody nie mają wjazdu. W obrębie Starego Miasta znajdują się jednak strzeżone parkingi, gdzie można wynająć miejsce na kilka dni. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Recepcją.
Jakimi walutami mogę płacić?
Płatność w gotówce oraz przelewy przyjmowane są jedynie w złotówkach. Wybór waluty jest możliwy podczas płatności kartą płatniczą bezpośrednio na Recepcji.
Czy śniadanie jest wliczone w cenę?
Dokonując rezerwacji mogą Państwo wybrać opcję ze śniadaniem lub bez śniadania. Jeżeli nie zdecydują się Państwo od razu, zawsze można dokupić śniadanie bezpośrednio na miejscu.
Czy Apartamenty są bezpieczne?
Apartamenty w Venetian House są umieszczone w zmodernizowanym budynku z całodobową Recepcją. Podajemy również kody do wejścia do budynku.
Czy w mieszkaniach jest dostęp do wi-fi?
Venetian House jest wyposażony w światłowodowe połączenie internetowe. Każdy z Apartamentów posiada niezależny router w pokoju, co gwarantuje doskonałą szybkość i niezawodność. Mogą Państwo korzystać z internetu bez jakichkolwiek ograniczeń oraz dodatkowych opłat.
Jakie kanały są dostępne w TV?
Telewizja w pokoju posiada podstawowe kanały, tj. TVP1, TV2,TVN, Polsat, TVN style i wiele innych.
Co jest wliczone w cenę Apartamentu?
Nasze Apartamenty są w pełni wyposażone i umeblowane. Wszystko co będzie Państwu potrzebne w czasie pobytu, znajduje się w mieszkaniu, tj. sztućce, talerze, szklanki, suszarka do włosów, suszarka na pranie, żelazko, deska do prasowania, toster, mikrofalówka, czajnik itd. Oczywiście, w każdym z mieszkań znajdą Państwo także świeżą pościel oraz ręczniki. Na naszej stronie internetowej znajduje się szczegółowy opis wyposażenia każdego z apartamentów.
Czy pościel, ręczniki oraz kosmetyki są na wyposażeniu?
We wszystkich Apartamentach dostępne są świeże ręczniki, pościel oraz niezbędne kosmetyki.
Czy żelazko i deska do prasowania są na wyposażeniu?
Tak, deska i żelazko są na wyposażeniu.
Czy suszarka do włosów jest na wyposażeniu?
Tak, każdy Apartament posiada suszarkę do włosów.
Czy Apartamenty są wyposażone w telefony?
Tak, wszystkie Apartamenty są wyposażone w telefony umożliwiające połączenia wewnętrzne.
Jak często są sprzątane Apartamenty?
W Apartamentach Venetian House codziennie odbywa się proste uprzątnięcie
– opróżnienie koszy, oraz przeczyszczenie powierzchni. Co 3 dni wymieniana jest pościel oraz ręczniki a także odbywa się pełne sprzątanie. Apartament sprzątany jest zwykle między godz. 11:00 a 16:00 tak, aby nie przeszkadzać gościom. Nie trzeba być obecnym podczas sprzątania Apartamentu.
Gdzie można wykupić wycieczki?
Wszystkie wycieczki po Krakowie i okolicach można wykupić w naszej Recepcji.
Gdzie są zlokalizowane apartamenty?
Apartamenty położone są w najlepszej lokalizacji w mieście – na krakowskim Rynku Głównym, kamienica nr 11.
Czy w budynku są windy?
W budynku są dostępne dwie windy, które obsługują wszystkie Apartamenty.
Co będzie, jeśli uszkodzę coś w Apartamencie?
Za każde zniszczenie gość zostanie obciążony opłatą adekwatną do wartości nowych przedmiotów zakupionych na wymianę lub prac związanych z naprawą.
Depozyt za zniszczenia:
Karta kredytowa/debetowa jest zabezpieczeniem finansowym dla Venetian House w przypadku zniszczenia mienia.
Czy akceptujemy zwierzęta?
Bardzo nam przykro, zwierzęta nie są akceptowane.
Jak mogę zarezerwować transport z lotniska?
Venetian House Aparthotel współpracuje z doświadczoną i lojalną firmą transportową, która zapewnia transfer z/na lotnisko.
Aby zarezerwować transfer z lotniska, prosimy o kontakt z Recepcją.
Jak mogę dostać się z Lotniska Balice do centrum Krakowa?
Najbardziej dogodnym transportem jest taksówka.
Rezerwacji można dokonać bezpośrednio poprzez kontakt z Recepcją.
Drugą opcją jest pociąg - bilet dla jednej osoby kosztuje 8 zł. Pociąg odjeżdża co 30 minut, a podróż do centrum miasta na stację Kraków Główny trwa około 20 minut. Bilet można kupić w pociągu lub w automacie na peronie płatność Spacer z dworca kolejowego do Venetian House trwa około 10-15 minut.
Z lotniska do centrum kursuje również autobus numer 208.
Jak wygląda proces rezerwacyjny oraz proces dokonywania płatności za mieszkanie?
Venetian House Aparthotel oferuje 2 typy rezerwacji – „Zapłać z góry” oraz „Zapłać podczas pobytu”.
„Zapłać z góry” – płatność następuje w całości w dniu dokonania rezerwacji przy czym nie ma możliwości bezpłatnej anulacji oraz modyfikacji rezerwacji.
„Zapłać podczas pobytu”– finalna płatność następuje podczas pobytu w Aparthotelu.
Opcja „Zapłać z góry” oferuje dodatkowe zniżki z powodu restrykcyjnej polityki anulacji. Tym samym ceny w opcji „Zapłać z góry” są niższe aniżeli w opcji „Zapłać podczas pobytu”.
Rezerwacja uważana jest za potwierdzoną w przypadku otrzymania przez nas płatności, lub po zweryfikowaniu, iż dostarczone zostały dane prawidłowej i działającej karty (w przypadku opcji „Zapłać podczas pobytu”).
W przypadku, gdy transakcja na karcie jest niemożliwa z powodu braku środków lub nieważności czy niepoprawności karty, zostanie wygenerowany email z prośbą o dostarczenie poprawnych danych karty lub karty posiadającej środki. Jeśli dane te nie zostaną dostarczone za pomocą formularza w ciągu 24 godzin, rezerwacja zostanie automatycznie usunięta, zaś na Państwa adres wysłany zostanie email powiadamiający o anulacji.
Jak dokonać anulowania rezerwacji oraz jakie są opłaty za anulowanie?
W przypadku rezerwacji bezzwrotnej, gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w dowolnym momencie.
W przypadku rezerwacji standardowej, Gość może bezpłatnie odwołać rezerwację co najmniej 7 dni przed przyjazdem. Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 7 dni przed przyjazdem. Jeśli gość nie pojawi się w obiekcie, zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji.
Anulacji rezerwacji można dokonać bezpośrednio na portalu.
W przypadku rezerwacji bezpośrednich, anulacja jest dokonywana bezpośrednio przez Recepcję.
Odstąpienie od kosztów anulowania:
Firma Venetian House nie odstępuje od standardowych zasad anulowania rezerwacji z tytułu osobistych powodów klienta lub działania siły wyższej. Przez powody osobiste rozumie się choroby, zmiany w planie podróży, opóźnienie w podróży lub inne przyczyny, które mogą spowodować, iż klient nie będzie w stanie dotrzymać rezerwacji, z wyjątkiem poważnej choroby, poważnych obrażeń lub śmierci klienta. Przez siłę wyższą rozumie się wojnę, strajki, katastrofy naturalne lub inne zjawiska przyrodnicze.
Wyjątki od reguł anulowania rezerwacji:
Opłata zostanie w pełni zwrócona niezależnie od czasu anulowania rezerwacji w przypadku poważnej choroby, poważnych obrażeń lub śmierci klienta. Przez poważną chorobę rozumie się 'całkowite pogorszenie się zdrowia lub zarażenie powodujące kalectwo, które uniemożliwia klientowi opuszczenie miejsca jego stałego pobytu lub miejsca hospitalizacji (gdzie klient przechodzi leczenie) w dzień rozpoczęcia wynajmu. Jako dowód wymagane będzie podpisane zaświadczenie lekarskie.
Jak dokonać rezerwacji grupowej?
W przypadku rezerwacji dla więcej niż 8 osób mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe. W tym przypadku prosimy o kontakt z Recepcją.
Zakwaterowanie zastępcze:
Venetian House Aparthotel zastrzega sobie prawo zamiany mieszkania zarezerwowanego na lokal o takim samym lub wyższym standardzie, jeśli pierwotnie zarezerwowana nieruchomość z jakiegokolwiek powodu nie będzie dostępna. Jeśli mieszkanie zostanie zastąpione lokalem o niższym standardzie, różnica w cenie wynajęcia mieszkania zarezerwowanego pierwotnie i mieszkania zastępczego zostanie zwrócona.
Czy dostanę numer referencyjny rezerwacji?
Gdy już dokonają Państwo rezerwacji, otrzymają Państwo numer referencyjny rezerwacji, który potrzebny będzie do wszelkiej korespondencji z Venetian House Aparthotel Ponadto pocztą elektroniczną zostanie do Państwa wysłana wiadomość ze szczegółami rezerwacji oraz wszystkimi informacjami niezbędnymi po przybyciu do Krakowa, jak np. jak do nas trafić oraz numery kontaktowe.
Jakimi językami posługuje się personel?
Polski, angielski, grecki, rosyjski
Czy mogę otrzymać zniżkę za długą rezerwację?
Poza zniżkami last minute, mogą Państwo otrzymać dodatkowe zniżki za rezerwację dłuższą niż tydzień. W wypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Co się stanie, jeśli zgubię klucze?
Za zgubienie klucza standardowego, Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 200 PLN.
W przypadku zgubienia klucza – karty magnetycznej, opłata wynosi 20 zł.
Czy mogę palić w mieszkaniu?
Bardzo nam przykro, lecz obowiązuje absolutny zakaz palenia wewnątrz budynku.
Kara za palenie wynosi 500 zł.
Gdzie mogę przeczytać niezależne opinie o Venetian House?
Obiektywne recenzje o Venetian House można przeczytać na portalu TripAdvisor lub na portalu Booking.
Odpowiedzialność osobista:
Venetian House w żadnym wypadku nie bierze odpowiedzialności za obrażenia lub szkody poniesione przez gości wynajmujących mieszkanie. Goście winni potwierdzić posiadanie ubezpieczenia chroniącego przed ewentualnymi obrażeniami doznanymi podczas pobytu w mieszkaniu. Odpowiedzialność Venetian House będzie ograniczona do wartości całkowitego kosztu rezerwacji.
Zasady użytkowania oraz możliwości noclegowe:
W żadnym wypadku ilość gości nie może przekroczyć maksimum określonego w formularzu rezerwacji, łącznie z małymi dziećmi oraz gośćmi na jedną noc. Goście nieznajdujący się na formularzu rezerwacji zostaną obciążeni opłatą w wysokości od 70 PLN na osobę za noc. Żaden lokal nie może być użyty w celu prowadzenia działalności gospodarczej.
Problemy oraz skargi:
Jeżeli personel obiektu nie zareaguje odpowiednio w celu wyjaśnienia bądź rozwiązania ewentualnych problemów, powodując tym samym poważne zakłócenia pobytu naszych gości w mieszkaniu, możliwa jest negocjacja zniżki bądź zwrotu kwoty uiszczonej za nasze usługi. Odpowiedzialność Venetian House będzie ograniczona do wartości całkowitego kosztu rezerwacji.
Podmiot odpowiedzialny:
Property Krakow Group Robert Watkins
Ul. Cybulskiego 2, 31-117 Kraków
NIP: 676-229-05-25
REGON: 356912828