Bezpieczny obiekt – nasze procedury COVID – 19

W związku z sytuacją epidemiczną na świecie i w Polsce, jednocześnie dbając o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo, wdrożyliśmy procedury i zasady które mają na celu zminimalizować ryzyko wystąpienia COVID-19.

Naszym priorytetem jest stosowanie szeregu dobrych zasad higieny i zachowań społecznych, abyście mogli cieszyć się udanym pobytem w naszym obiekcie.

  • W obiekcie obowiązuje zasada zakrywania ust i nosa, dlatego proszony jesteś o noszenie maseczki ochronnej oraz dezynfekowanie rąk. W lobby recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji.
  • Podczas przebywania w obiekcie zachowuj bezpieczny dystans – 1,5m, unikaj zatłoczonych miejsc.
  • W obszarze Recepcji znajduje się wydzielona strefa i obowiązuje zasada przebywania tylko 1 osoby. Pozostałe osoby proszone są o oczekiwanie na zewnątrz obiektu.
  • Cały zespół pracowników obiektu jest wyposażony w maseczki i rękawiczki jednorazowe. Korzystamy też z dostępnych w każdym punkcie zaplecza płynów i mydeł do dezynfekcji rąk. Dezynfekujemy nasze miejsca pracy, urządzenia oraz wietrzymy i ozonujemy przestrzenie publiczne wspólne.
  • Przeprowadzamy systematyczną dezynfekcję drzwi, klamek i poręczy, kontaktów, dezynfekujemy windę i przyciski na panelu, dezynfekujemy ladę recepcyjną i terminale do kart płatniczych.
  • Przeprowadzamy zwiększoną częstotliwość dezynfekcji i wietrzenia przestrzeni wspólnych jak klatki schodowe, korytarze, restauracja.
  • W momencie przyjazdu otrzymasz od nas ankietę dotyczącą Twojego stanu zdrowia. Jeżeli jesteś osobą objętą kwarantanną, jeżeli czujesz się źle lub masz podwyższoną temperaturę, prosimy zrezygnuj z przyjazdu, gdyż nie będziemy mogli Cię ugościć.
  • Aby udać się na wskazane piętro, gdzie znajduje się Twój pokój możesz skorzystać z windy. Ale korzystaj z niej tylko z towarzyszami podróży, unikaj kontaktu z innymi mieszkańcami obiektu. Jeśli możesz korzystaj z dostępnej klatki schodowej.
  • Nie świadczymy usługi sprzątania podczas Twojego pobytu. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z Recepcją, personel sprzątający dokona usługi wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci czy uzupełnia przyborów toaletowych. Usługa świadczona będzie tylko w trakcie Waszej nieobecności w pokoju.
  • Z Twojego pokoju zostały usunięte poduszki dekoracyjne i narzuty na łóżko. Jeśli przez to pokój wydaje Ci się smutniejszy, przykro nam ale staramy się zminimalizować ryzyko zakażenia.
  • W pokojach obowiązuje zakaz używania suszarek nadmuchowych.
  • Pilot od telewizora i klimatyzacji znajduje się w bezpiecznej osłonie ułatwiającej dezynfekcję, prosimy nie niszcz jej.
  • Pokoje wraz z aneksami kuchennymi i ich wyposażeniem po każdym wyjeździe są dokładnie sprzątane, dezynfekowane, wietrzone i ozonowane. Mogą przez to wydać się czasami chłodniejsze.
  • Pościel oraz ręczniki oraz inne tekstylia są prane i dostarczane z zachowaniem reżimu sanitarnego.
  • Śniadanie serwowane jest w Restauracji do stolika. Nasza restauracja działa zgodnie z aktualnymi wytycznymi rządu, serwowanie posiłków odbywa się z zachowaniem odpowiednich środków ostrożności.
  • W dniu wyjazdu proszę zwróć kartę wejściową lub klucz do specjalnego pojemnika znajdującego się na ladzie recepcyjnej.
  • Gwarantujemy, że wszyscy nasi pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do przestrzegania ustalonych procedur.
  • W przypadku wystąpienia niepokojących objawów, proszę pozostań w pokoju i skontaktuj się z Recepcją telefonicznie. Udzielimy Ci koniecznej pomocy.

Naszą misją jest Wasze zadowolenie i satysfakcja z pobytu. My jesteśmy w pracy, Wy odpoczywacie i cieszycie się urokami Krakowa.

W tym szczególnym czasie prosimy Was o wyrozumiałość, współpracę i poszanowanie naszych wspólnych zasad.

DBAJMY O SIEBIE NAWZAJEM!

POWRÓT DO GÓRY